update



igår kraschade jag och malin min moppe lite smått, alla kåpor behöver bytas ut .. :p den funkar att köra med, bara lite smått trasig som sagt. den ska på lagning :) haha

igår var jag hos freija med malin, felicia, cass, amie, emma, frida. det kom lite mer folk senare. vi gjorde pizza och hade det trevligt, drog hem till mig några stycken efteråt, och alla utom jag drog vidare igen sen. somnade runt tre ,tror jag.

idag vaknade jag klockan 10 och mådde jätteilla. gick iaf upp och gjorde mat åt sally och gick en promenad med henne. gick och la mig med datorn i sängen igen, och vid .. minns inte när, men malin kom i alla fall. malin du är guldvärd, vet inte vad jag hade gjort utan dig ! va hemma och städade, chillade i min säng och senare kom mamma och pappa hem från smögen. dom gjorde mat och så, aptiten var inte på topp direkt .. felicia och freija kom hit och hämtade lite saker och nu har jag kollat på top model.

bilder från gårdagen kommer när jag har lagt in dom i datorn, och kollat igenom vilka som är okej... haha

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0