update

pappa langa dampet för att jag inte städat på mitt rum
han drog in mamma i dampet så det blev två mot en
dom sa att jag inte får nya kläder ifall jag inte städar. jag får inte använda golvet som garderob.
osvosvosvosv
jag får inga nya grejer. jag har dålig attityd. är sur hela tiden. får inga nya grejer. säger inte tack. är otacksam.
jag går upp till victor och berättar att jag inte alls har stökigt rum
(hans ser likadant ut ;s)
jag börjar städa, victor kommer in.
jag sa att han såg gay ut i sin tröja. han sparkade mig och gick.
nu sitter jag här helt själv. mitt rum är nästan städat.

Kommentarer
Postat av: Frejs

HAHAHA såg gay ut i sin tröja hhahhaha

2009-09-23 @ 20:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0