tröttiiis

Någon mer än jag som är jäättetrött ?  Känns som att jag sover och sover men blir aldrig pigg ! Har inte gjort någonting på hela dagen typ, eller ah inget jobbigt, men ändå är jag jättetrött ?  jaja. ..
Känner dessutom extrem ångest inför den kommande veckan. Inför hela hösten, antar jag ? ;s  Har massa i skolan hela tiden, hinner inte ligga efter i någonting. (det gör jag inte men ändååå) Sen äre handbollen. Just nu känns det ifs jättebra, så jag förstår inte ångesten jag har ?  Sen att hinna med allting, åhh jag får panik bara jag tänker på allt ! Blir så stressad ..
Antar att allting beror på tiden ,att jag känner att den inte räcker till till någonting.
Whatever, ingen bryr sig ! :) haha.
nu blir jag stresssssaaad

puuusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0