torsdag

Hej !

Riktigt dålig update idag, men det har helt enkelt inte funnits tid. Var i skolan som vanligt på förmiddagen, sedan klockan halv 1 skulle jag vara på Hvitfeldska på öppet hus. Tyckte att det var sådär.. Ganska gamla lokaler osv, men linjen (affär & handel-administration) verkade bra!
Var hemma strax efter tre, då slängde jag i mig lite tigeryoghurt (a) med k-special och halv 5 kom pappa och körde mig till träningen. Var hemma strax innan 7, har ätit middag och duschat och nu äre dags för dagens höjdpunkt; Idol!  Haha.

Någon frågade var jag köpt mina svarta boots, och de köpte jag på Fanny Michel som har butik mitt emot Lagerhaus och Designtorget typ, i stan och en butik i Haga. Vet att de finns på Raglady också, även Fiorucci har haft dem (:









hihi min söta katt just nu (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0