tips

Här om dagen var jag och mamma inne och kollade på http://www.svenskfashion.se/Collection.php på mössor. Hade en härifrån förra året som vi gillade jättemycket, men ville alltså ha en ny eller en till eller vad man säger. Dagen efter vi hade kollat på hemsidan var jag i stan med Malin och såg mössor som var exakt likadana enligt mig på Raglady. Dagen efter åker mamma och pappa till stan, och självklart har hon också sett mössan och köpt den till mig. Gillar den jättemycket, finns i olika färger och olika modeller, hur söta som helst !




Kommentarer
Postat av: julia

ge mig ditt hår ericksoooooooooooooon ;o

2009-09-29 @ 16:22:50
URL: http://collincollin.blogg.se/
Postat av: sofiaaaaaaa

jaoo ja kanske kan dela med mig lite .. (;

2009-09-29 @ 16:39:07
Postat av: Frey

söööt! systemis we like

2009-09-29 @ 18:01:35
Postat av: Bea

Ååå ja såg den också där (L) så underbart fin =) du passar riktigt bra i den :D(L) Pusss

2009-09-29 @ 20:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0