tankar

har suttit och diskuterat lite fram och tillbaka, övervägt ja och nej med mig själv. (och andra för den delen!)  jag har ett extremt svårt beslut att fatta, och det finns ingen logik i det över huvud taget.
fakta + känslor = ?   ja, där har vi det. fakta är alltid fakta. och med faktan jag har, eller rättare sagt sammanställningen av massa saker som hänt det senaste så är svaret tydligt nej. men när det kommer till känslorna är jag inte lika säker. jag vet inte vad jag vill. men det bästa vore att säga nej till allting, att bara lämna det bakom sig. även om det är svårt.

det gör sjukt ont att inse sanningen
att jag var lycklig tillsammans med dig, men nu mår jag bättre utan dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0