Sha folkeeeet


Kunde inte uppdatera efter matchen igår eftersom internet inte funkade här hemma ,men ah nu äre bra igen :) Förlorade tyvärr matchen, haha. Men det var inte så konstigt med tanke på att det var 93or som var typ .. 1.80 m allihopa xd Vi spelade jättebra :)

Idag vare en lång dag i skolan, tycker jag. Började 20 över 9 med idrott, fast vi gick typ en poängpromenad ist.. Whatever. Sedan hade vi No i någon timme, lunch, svenska och sist engelska till 20 över 3. 
Nu har jag suttit och pluggat i typ en timme och jag har jättemycket kvar, orkar verkligen inte. Tyskaprov imorgon, så jag måste väl ..




någonting jag kollar på i GP varje morgon är nyfödda ungar och vad föräldrarna döper dem till. Här till exempel; Amos, Noak Axel Gottfrid, Malte, Wilton & Brian. Stackars ungar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0