rubrik

Hejdär !

Idag är jag verkligen huur trött som helst. Igår lyckades jag decka i min säng direkt efter idol med smink & kläder på mig, alla lampor tända, teven på, datorn på bredvid mig, mobilen i handen och skolböcker i hela sängen. Kände mig extremt lyckad när mamma kom in nån timma senare och väckte mig och fick mig att ta bort sminket iaf (y)

Idag vare skolan, jag kände mig helt döööd. so-inlämning och no-prov i fysik. love it !  När jag skulle skriva ut mitt so-arbete funkade det SJÄLVKLART inte att öppna word 2007-dokument på skolans efterblivna cepedatorer, så jag fick damp :) men det löste sig till slut.
Bangade träningen idag för att jag måste plugga, är jättetrött och så..  Har iaf orkat städa mitt rum, braaa sofia ! :)
lite mindre än två timmar på mig att duscha, äta och fixa lite andra småsaker innan idol börjar !


såhär blire efter 2 dagar när jag har städat .. (y)


:))))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0