proopppmätt

hej !

yes, endel att berätta .. eller haha .  efter skolan åkte jag till mammas jobb, åt lite mellanmål där och sedan gick jag på fotvård. det var ju bra och så, men jag hatar verkligen när folk pillar med mina tår eller tar på dom eller så, tycker det är så himla äckligt, så jag hade väldigt svårt att slappna av :p
jag åkte hem efter det, satte mig vid datorn och kollade runt lite. Vid 7 åkte hela familjen hem till farmor och åt lite middag och så, eftersom hon fyller år :)  Haha jag och Victor hade ganska kul där, det fanns en hel del att skratta åt (; haha.
Nu gör jag ingenting, funderar på att sova eftersom jag är så jävla trött ! Haha.


saknar sommaren ..

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej! Dina boots som du köpt några inlägg ner, vilken affär i gbg kan man få tag på dom? :) Kram på dig!

2009-09-24 @ 18:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0