mystisdag

Hola bitcheees (;

Dagen har varit braaau, ingen stress imorse, två lektioner i skolan (visserligen hade jag matteprov på en av dom,men ändå) slutade tidigt.. Ah, sjukt nice. Kom hem, segade vid datorn en stund innan jag drog iväg på träning. Träningen gick faktiskt jättebra för min del, eller för lagets rättare sagt, tycker det var en bra träning idag (: Lisa och jag hade dock lite svårt att vara seriösa i början .. haha ! När jag kom hem hade inte Victor ätit middag ännu, så under tiden han satte in maten i ugnen hoppade jag in i duschen, sedan åt vi jättegod middag och kollade idol :) Ätit lite glass åså, myyysigt !

Nu ska jag ... vet inte vad jag ska göra, men sova snart. behöver sova ikapp de timmarna jag missade i helgen hahah ;)

PUSS :*

shit pappa langar dampet på att jag inte städat mitt rum . JAG ORKAR INTE




Kommentarer
Postat av: lisa

hhahahaah träningen, ja säger ba damp :DD

2009-09-23 @ 16:13:41
Postat av: F

inte bra sofia... fy skäms.

använd din systemiis

2009-09-23 @ 20:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0