mååndag ..

Hej bloggen !

Vaknade kvart över 7 av alarmet, kände mig helt död. Vet inte varför, men jag var otroligt seg imorse (brukar bara behöva 45 minuter på morgonen :D)  men idag var jag inte klar 5 över .. Blev jättestressad och glömde gympakläderna, haha. Började med musik, så jävla segt. Hade mentor där vi planerade spexfotot och matte som var astråkigt. Vi fick reda på att våran gympalärare var sjuk, så vi hade so i någon timme sedan fick vi åka hem kl 2 !  jätteskönt, med tanke på att vi egentligen slutar 10 i 4. Åkte till mammas jobb och fick mina ögonfransar färgade, sedan hem och plugga matte :)
Ska på träning om några timmar ,segt att träna sent tycker jag.. Haha


hehe färgade ögonfransar .. (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0