just sunday

Hälluuu !

Kvällen hos Cassandra igår var jättetrevlig och va hade jättekul tills det failade lite. Men fram till dess var det alltså jättemysigt :) tack för igår !
När Malin och jag kom hem satte vi oss vid datorn en stund och sedan låg vi och hade filosofiska tankar på hög nivå ! haha. tänk vad mycket bättre världen hade varit ifall vi hade fått bestämma allt..
Idag vaknade vi vid 11 nåt sånt där , segade oss lite och åt frukost, sedan strax innan 1 åkte vi. Mamma körde mig till Heidhallen och på vägen släppte vi Malin hos henne. Jag spelade match mot Mölndal och vi spelade verkligen jättebra ! Tyvärr hade vi inte alla domslut med oss ,så vi förlorade med en boll. Men sjukt bra spelat tjejer!
Nu har jag precis duschat, ska äta och om 55 minuter ska jag vara hemma hos Malin för att fixa lite arbeten som ska redovisas denna veckan. Ska fixa iordning mig nu, vi hörs !

pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0