hola bitcheees (;



Orkade inte blogga igår när jag kom hem, men vi hade iaf helt sjukt kul ! Jag och Malin är (som vanligt) helt efterblivna och såg Baksmällan eftersom vi inte hade sett den ännu, haha. Vi hade damp och hur kul som helst, just love it ! :)

Idag hade jag tänkt ha segisdag, plugga lite och fixa en grej jag började med igår och så, men mamsen tog med mig till hennes jobb så hjälpte jag henne med massa saker där och så fixade vi några andra saker och så. Var hos farmor en stund också :)  När vi kom hem blev jag jäättesugen på kärleksmums, så för min del var det bara att börja baka :p haha. Klar med dom nu och dom blev huuur goda som helst !
Pratat med Malin och vi kom fram till att vi är sockerberoende eller något .. Haha.
Har ju damptelefonen med joystick nu också och man kan inte koppla in den till datorn.. DAMP. Tog bara bilder med den igår eftersom min vanliga kamera var urladdad.. Saaaaad.


älskar min räv (L)









haha malin, bästa malin. jag älskar dig !

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAH:D jag älskar dig meeeer!

2009-09-06 @ 17:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0