hiss/diss


jag hissar:
1. Att räkna ner till saker! Om 32 dagar är det första dagen på höstlovet, och det är bara 92 dagar kvar till julafton ! (vilket också innebär att det bara är 95 dagar kvar till jag åker till Thailand, hihi)
2. Att ha damp (: Haha, det kan låta fel, men jag älskar att få små damputbrott ! Igår hade jag jättekul och var jätterandom mot folk på msn, skrattade åt mig själv och hade bara allmänt kul. :D



jag dissar:
1. Träningsvärk ! Ja, ordet säger väl allt egentligen.. Tränat och inte stretchat ordentligt efteråt resulterar i träningsvärk helt enkelt. Jag hatar att ha det !
2. Stökigt rum ! Jag förstår inte hur mitt rum alltid lyckas bli så stökigt. Det går att hålla saker från golvet i max tre dagar, sedan är det kört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0