freija gör det möjligt


jag hissar:
1. gulliga sms! Man blir alltid lika glad när man ser att man har fått ett gulligt sms av någon. Det kan vara från en kompis eller en pojkvän - whatever . Imorse vaknade jag och hade fått ett jättegulligt sms av Lisa med massa pussmun-gubbar formade i ett hjärta. då blir man glad :)

2. doftljus! finns det något mysigare än att sätta på myspyslampor och tända doftljus på kvällen och bara ta det lugnt ? tror inte det !


jag dissar:
1. tovigt, blött hår. (på huvudet då, misstolka inte (; ) Tycker att det är så himla jobbigt ! Mitt hår torkar jättelångsamt och jag hatar det verkligen. Saken blir inte direkt bättre av att det alltid är tovigt heller ..

2. skavsår. finns det något värre ? skoskav på hälen, tårna eller någon annanstans på fötterna. Jag hatar det verkligen! Just nu har jag ett skavsår på min ena tå och det gör SÅ ont ! Vill heller inte köpa nya skor, för då får jag bara ännu mer skoskav ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0