fredag-lördag

Hääällu lovers ! (:

Ingen update igår haha men jag orkade inte. Var först i skolan, helt okej. Direkt efter skolan åkte jag till Frida (jag hittade :D) och där var hon och Gustav. Gustav drog typ efter en liten stund, så låg jag och Frida och pratade massa (:  Vi tog moppen hem till mig och hämtade lite saker, sen tillbaka till henne. Var hungriga, men pallade inte (saaaaad) burger king ,så viu gjorde sallad ist. Johan och Gustav kom och alla klagade på mig för att jag inte orkadegöra något :( hahah (a) Vi åt våran goda HOST* sallad och sedan drog vi till Johan.
Vet inte hur länge vi va där, men några timmar iaf. Kollade Ice Age 3 och Drag me to hell. Minns inte så mycket mer .. haha :)  Tog moppen hem till Frida och deckade ganska snabbt :)


Idag äre ny dag, trött som fan men sånt e livet ! ;)
Åkte från Frida till näsetdagen och hjälpte mami plocka ihop lite grejer, sen hem. Ringde Malin och bestämde bio ikväll, det blir myyyys (L)

 

fuckkkkk blogg.se kan inte lägga upp bilder ...


Kommentarer
Postat av: din älsklingsfrida

du förtjänar att må som du gör idag ;) haha. det va mys igår i af! tack älskling :)

2009-09-05 @ 20:14:46
Postat av: sofia

frida va ingen bitch emot mig ((;

looooooove

2009-09-06 @ 16:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0