familjen på äventyr

Goddagens allihopa !

Klockan är bara halv 2 men jag har redan hunnit med massa grejer. När klockan var .. halv 11 sådär åkte hela familjen iväg för att kolla på kakel, badrum osv. Vi ska nämligen göra om vårat badrum på övervåningen nu, något alla ser fram emot jättemycket ! haha. Vi hittade ett kakel till golvet som jag verkligen tycker att vi ska ha, ska försöka övertala resten också. Handfat, dusch, skåp och toalett kollade vi också på, jag tror det blir bra. :) haha.
Kom precis hem typ, nu ska jag inte göra så mycket, tagga inför girlsnight in black @ cass' place tonight ! :D

btw så vare Albin som skrev igår, haha . Han var sur för att jag vann över honom på fia med knuff och för att han inte märkte hur mycket jag fuskade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0