myspysdag med bästa

Hälluuu !

Har varit i stan hela dagen, kom hem för en liten stund sedan. Träffade Malin på torget vid 12, så åkte vi till stan. Köpte present till min kusin som fyllde år igår, lite andra småsaker och två jättemysiga halsdukar på Zara! Är dock inte säker på att jag ska behålla båda. Efter vi hade varit i stan åkte vi till Bergakungen och gick på The Ugly Truth, jag tyckte att filmen var jättebra och kan verkligen rekomendera att se den ! (:

Har haft en jättebra dag, en tripp till Kortedala (HAHA), provocera folk på spårvagnar, pannkakor på Fröken Olsson osv.. Malin är bäst (L)




haha




köpte halsduken i den färgen på bilden, kanske ska lämna tillbaka den svarta med tanke på att jag har en jättesöt halsduk/sjal i svart som jag köpte på hm för någon månad sedan.. Får se hur jag gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0