döda frida :)

Hola Bitches !

Idag har jag väl inte gjort så mycket .. Skolan först, sen hem och äta. Åt för en gångs skull inte kalaspuffar & cocopops innan träningen, ändå blev jag jättehungrig .. mysko, haha. Efter träningen gick jag ner till torget och träffade pappa så gick vi till Telesnor och lämnade in min mobil IGEN. Är så jävla trött på att behöva lämna in den hela tiden, får DAMP på den jag får ha under tiden också ! iiinte kul.
Åkte hem och åt lite, duschade, städade mitt rum (igen, av någon anledning blire alltid jättestökigt ;s) och nu sitter jag och dampar med Frida på msn :p
Tänkte lägga upp lite bilder från dagen men de gick inte att koppla in denna jävla mobilen till datorn... suck. JAja.
Lala jag dog precis också. Tack vare Frida . Tack. Tack Frida.
Pussis

Kommentarer
Postat av: din älskling frida

hahahaha, sry kan inte hjälpa vad du skriver på sms! ;P haha.

2009-09-03 @ 21:54:18
Postat av: sofia

jag kan inte hjälpa att folk tolkar saker på fel sätt !!!!!!! det var du som ville att jag skulle skriva från början

2009-09-03 @ 21:59:51
Postat av: Elin!

Va kul med gymnasium! Vilket ska du besöka då? Kram!

2009-09-05 @ 14:08:45
Postat av: sofia

jag ska till hvitfeldska (:

2009-09-05 @ 16:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0