ätran !

Hellu !

Har kommit hem från ytterligare en dag i skolan, men fick gå en timma tidigare vilket var sköööönt !
Nu har jag äntligen packat klart. Min väska är stor och tjock (som alltid) och självklart har jag säkert glömt jättemycket saker ..  Har iaf med mig allt som står på packlistan, så det blir nog bra ändå, haha. Tar med mig systemkameran och antagligen min lilla dator också, haha. Enda anledningen till att jag tar med datorn är för att mina kära lagkompisar ska kunna spela FarmVille (:  gud vad snäll jag är ..  fast jag kanske glömmer den, det beror på Mirre.. haha
Någon frågade ifall jag inte kan lägga upp bilder på skolfoto + spex.. Har tyvärr inte bilderna, frågade aldrig fotografen ifall hon kunde ta med min kamera haha
ska se ifall jag kan fixa det på nåt sätt





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja :))) försök fixa det, Kul att se! bra bloogg har du

2009-09-19 @ 14:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0