ätran (:

Tog inte med min dator, det kanske ni märkte .. Haha.
Igår när jag kom hem orkade jag verkligen inte blogga, var helt död. Deckade i min säng halv 5, sov till halv 7, kollade top model och ensam mamma söker, sedan somnade jag igen. Idag vaknade jag av att Andreas ringde halv 8 och frågade ifall han fick åka med mig till skolan.. Haha.


 Ätran var iaf hur bra som helst ! Vi har haft jätteroligt hela helgen. Jobbiga (och roliga) träningar och jag har en extrem träningsvärk nu. Har dock inte sovit tillräckligt mycket, så jag är huuur trött som helst !
Men vi låter bilderna tala ;


framme i kungsbacka för att spela match !


kramgoa


let the picture speak


haha, någon hade glömt sin matchtröja ;)




rim, lite elin och suddig elise :)  haha


framme och lite smått döda redan


haha. bilden säger väl allt ;)


hahaha, böter


the winners (QUEENS)


sooooockersöta !




HAHA ...








älskade


stör mig på solgrejen som kommer i högra hörnet .. men sjukt fint




spegelblankt





Kommentarer
Postat av: eeelin

åh jag tackar för att du inte la upp några förfärliga bilder ;) haha! nej men helgen har vart sjukt kul och jag är död i kroppen kan jag säga

2009-09-21 @ 17:14:54
Postat av: Anonym

haha ,det gör jag ju aldrig elin, det vet du väl ;)

också helt död, verkligen ...

2009-09-21 @ 17:56:19
Postat av: Anonym

haha ,det gör jag ju aldrig elin, det vet du väl ;)

också helt död, verkligen ...

2009-09-21 @ 17:56:38
Postat av: Anonym

haha, jag var faktiskt inte helt säker :P

2009-09-21 @ 19:49:04
Postat av: Anonym

haha vilken liten bitch du är (;

2009-09-21 @ 20:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0