at malin's place

Hellooo !

Nej, jag är inte död jag kunde bara inte logga in på min blogg och skriva någonting igår.. Men jag var iaf hemma strax efter halv två. Jag åt lite, pluggade lite, bokade in vilket gymnasie jag ska till på öppet hus och sist men verkligen inte minst hade jag träning i tre timmar. vanlig träning + fys... Hem och duscha, äta och sova.
Idag började vi med idrott, sen hade vi no. Efter lunch hade vi svenska och engelska, men eftersom Cissi (engelskaläraren) är sjuk skulle vi ha Kenneth istället. Men Kenneth orkade inte ha engelska med oss så vi fick dra hem ist. Då åkte jag och Malin till biblioteket och lånade en bok till svenskaarbetet och nu sitter vi hos Malin och pluggar och kollar teve :)



 


Kommentarer
Postat av: Elin!

Åh va kul med gymnasium! Vilket ska du besöka då? Kram!

2009-09-05 @ 14:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0