arg, arg, arg !

Reeeaally bad update today, i knoooow ....
Men jag har haft full upp, faktiskt ! Haha. Skolan, tog skolfoto idag också. Kändes verkligen inte bra alls, usch. Spexfotot får vi väl se hur det blir ... Var iaf sjukt stressad efter det och åkte hem, åt, bytte om och sedan iväg på träningen. Kom hem för en och en halv timma sedan, har duschat, ätit och nu äre dags att börja packa. Ska på träningsläger till Ätran imorgon, men jag har sån ångest för att jag inte har packat ! Hatar att packa, det värsta som finns verkligen.
För övrigt har jag varit jättearg idag sen jag kom hem. Ingen direkt anledning, men jag har verkligen haft några extrema utbrott ..  Min ilska behöver få komma ut, och det hjälper inte hur mycket jag än skriker på Victor, stackarn. DampSofia.
Btw ! Igår på stan såg jag ett par skitsnygga skor, men köpte dom inte. Fast idag sprang min moster in på Fanny Mitchel köpte dom åt mig ! HappySofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0