abercrombie & fitch

Glömde berätta att igår när jag satt och kollade på idol ringde min faster och berättade att hon skulle åka till USA idag. Hon sa till mig att gå in på Abercrombies hemsida för att kolla ifall jag hittade något jag ville ha, så skulle hon köpa det isf. Blev jätteglad, eftersom jag älskar Abercrombies kläder ! :)  Deras affärer finns bara i London och USA, men nu har tydligen en liiten affär öppnat i Kungsmässan ! Ska åka dit och kolla någon dag. Alla deras butiker är ju väldigt .. speciella, om man säger så. Stora affärer, mörkt inuti och hög musik. I några av affärerna går det runt skitsnygga killar utan tröja på sig.. Man bara dreglar.
Här är några söta saker jag hittade på deras hemsida igår ;




denna ska hon köpa till mig ifall den finns i butik ! :)






älskar motivet på denna t-shirten, så söt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0