tisdag 20/10

Hääällu !

Min dag har varit braaa. Hade först matte, sen tyska. Fick tillbaka mitt tyskaprov och jag är huuur nöjd som helst, fick mvg ! Eftersom provet var skitsvårt trodde jag aldrig att det skulle gå så bra, men de gjorde det :) happy !
hade lunch och sedan svenska. Börjat läsa på en bok osm vi ska ha prov på veckan efter lovet, men jag har redan kommit halvvägs så jag kanske måste läsa två .. Jaja. Fick tillbaka svenskaprovet också. Skriftliga gick väl sådär, men muntliga gick jättebra ! :)
Kom hem för typ en timma sedan, har kollat lite bloggar och så, nu ska jag sätta mig med fysikboken och läsa.

Någon frågade om vad jag ska välja för gymnasie och så, tar upp det i nästa inlägg (:
Hörs senare babes !


jeans - replay (förra året)
svart linne - hm
kofta - ralph lauren
ringar - kumkum
halsband - efva attling (har äntligen fått en ny kedja :D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0