sm !

nathalie, du skulle vara en ääängel om du la in bilder på ett usb-minne eller skickade till mig, det vet du va ? (a) har inga egna bilder eftersom ja inte orkade ta fram min kamera ...


Hehe, tvek på om någon orkar läsa, men här är iaf helgen i korta drag (;

Samlades i Heidhallen på lördagen och tog plats i de två minibussarna vi skulle åka i :)  Pratade med alla tjejer och så, sedan vare dags att åka. I våran bil vare ett jäkla drag hela vägen till Lysekil med musik och sång och allt såntdär som bara vi lyckas med (;
När vi kom fram satte vi oss och åt lite, sen gick vi till gympasalen där vi skulle bo. Det var supermysigt och vi fixade och trixade där lite innan vi skulle samlas och sedan ha match. Första matchen mot RIK gick suuuper, kunde inte fått en bättre start ! Vann med 31-13 (eller 12, är inte helt säker !) och kände oss sjukt taggade till nästa match mot våra favoriter, Hellton. Förlorade tyvärr med 4 bollar, men Tovää va grym så det var inte så konstigt.. HAHA. Efter matchen vare att handla godis, duscha, äta och bara chiiillaaa.

Natten mellan lördag och söndag var inte den bästa av många olika anledningar, haha. Först så snarkade Sammy så att man inte riktigt visste vart man skulle ta vägen. Collin, Lisa, Elin och jag fösökte komma på en miljard olika sätt att få honom att sluta på, men det gick inte ,haha. Sov ingenting den natten lalala vill helst bara glömma den.

På söndagen då mådde jag inte så braaa, så Jessica ringde hem till mig och så fick mami och papi sätta sig i bilen och köra upp till Lysekil för att hämta mig (y)  Stannade för att kolla på den viktigaste matchen under hela helgen, mot Trollhättan. En extreeeemt jämn match och jag har nog aldrig varit så nervös. Frida la 12-11 målet när det var typ 40 sekunder kvar. Trollen tog timeout och vi blev supernervösa, men vi vann matchen ! :D  Glädje på höögsta nivå.  Mådde bajs så jag la mig i baksätet i bilen å så körde vi hem. Tjejerna hade en match kvar mot Lysekil, som dom vaaannnn och nu är vi vidare till steg 3 !!  haaaapppy !


När jag kom hem igår sov jag, kollade på tv och sov ännu mer. Mår bättre idag, men fortfarande inte braaa så jag är hemma från skolan. Har legat i min säng hela förmiddagen och pluggat engelska :)
Nu ska jag plugga lite musik, fysik och tyska.


sm, steg 4 i stockholm förra året


partille cup 2008


HAHAHA taikblixten.. januari 2006 kanske ?


haha, hallsberg 2006


åhus 2009

tjejer ni är underbara ! (L)

Kommentarer
Postat av: emma schön

åh tack, vad kul !

har kollat din blogg också :) den är

jätte fin verkligen ♥

2009-10-12 @ 17:01:23
URL: http://emmaaviktoria.blogg.se/
Postat av: natha

hahahah visst men aså det e typ 13 bilder haha jag tog inga! ;s ahahahah

2009-10-12 @ 20:50:46
URL: http://nji.blogg.se/
Postat av: lisa

VI ÄR BÄÄST (L)

2009-10-12 @ 21:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0