saaad

Hej !

Idag hade jag massor av saker att göra, men självklart vaknar jag på morgonen och mår jätteilla. Jag som trodde att det var på bättringsvägen igår :(
Hela dagen har jag tillbringat på en madrass på golvet i badrummet med täcke och kudde. Har mått så jävla illa, men inte kunnat spy eller någonting. Haha, ni får ursäkta men så äre faktiskt ...
Yes. När mamma kom hem vid 5 orkade jag flytta mig till min säng, så här ligger jag nu och äter mandarinklyftor (försöker iaf) .

Bloggen blir lite tråkig nu när jag är sjuk, orkar inte skriva så mycket och det blir inga roliga bilder. När jag blir frisk ska det självklart bli ändring på det !
Och för er som inte har sett mitt senaste filmklipp på facebook kan ju kolla in det iaf, för det är vääldigt roligt :) haha.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0