randomstuffs

Vi åkte iväg för att köpa nya uteskor/springskor till mig vilket alltid brukar ta en evighet för att jag är så seg, kan aldrig bestämma mig osv. Men den här gången gick det riktigt snabbt ! De första jag provade gillade jag jättemycket ,så vi köpte dem. Köpte också en rosabandet-sportbh, den är rosa och jättesöt :) haha.
Efter det åkte vi till ica och handlade lite, köpte nya kalaspuffar jag kan ha i min tigeryoghurt i fortsättningen (haha lisa, nu har jag fått kalaspuffar igen :F) Och sedan åkte vi in till kusinerna på vägen hem för att mamma skulle hjälpa Karin med en sak.
Vi diskuterade lite vart vi ska åka när mormor fyller år i april, och dom vill åka på skidsemester. NEJ det tänker inte jag göra. solsemester ftw ! Eller kryssning som det var sagt från början. Hehe, jag kom med det grymma förslaget London eller New York, men ingen höll med mig .. Biiiig nono till skidsemester iaf !


Kommentarer
Postat av: lisa

ååååååh, jag vill också ha kalaspuffar :(

2009-10-03 @ 18:39:33
Postat av: Anonym

ååååååh, jag vill också ha kalaspuffar :(

2009-10-03 @ 18:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0