onsdag

Chiiiill dag idag ! Började halv elva på gymnasiemässan. Tog moppen till Malin strax innan 10, så åkte vi med hennes mamma vid kvart över typ. Gick runt där inne i typ 40 minuter, vi kände inte att det gav oss något mer (eftersom båda redan hade varit där) så vi drog in till stan. Kollade lite, fikade och åt. På spårvagnen på väg hem vare en helt stört konstig kärring, haha shit vad vi skrattade åt henne xd
Skulle iaf hem till Malin, men offret hade inte sina nycklar så vi drog till skolan ist. Där blev Malin lite mobbad av Kenneth (bonde söker fru, jag (som är advokat då) försvarar henne när hon är med i Grannfejden mot hennes bonde-granne som e galen och sedan kommer hon med i lyxhoran) HAHAHAH kenneth e klockren !

Vi hade engelska, sedan drog vi hem till Malin. Kollade på Hannah Montana å dampade som fan i några timmar, hahahaha jag bara ÄLSKAR oss ! (L)

Nu e jag hemma, har ätit och så. Försöker ge Elin bra tips om en novell samtidigt som jag fixar med bilder till ett album på facebook som roxi tjatar på mig om :p 


Kommentarer
Postat av: Frejs

suupersööt

2009-10-07 @ 20:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0