nemen hej ! :)

haha, igår skrev jag iingenting här. kände att jag inte hade någon tid till det alls..
Men det var skolan som vanligt, sen direkt efter åkte jag in till gymnasiemässan med min storasyster Linn :)(L) Gick runt där och kollade lite, sedan på vägen hem kom jag på att jag skulle ha ett svenskaprov idag, så jag bangade träningen och satt och pluggade hela kvällen (y) (läs: pratade i tfn med Felicia & Malin, pluggade en halvtimma max)



Idag vare oockså skolan som gällde. Fick inte tillbaka tyskaproven som jag hade hoppats på .. Gjorde ett svenskaprov, men jag tror att det gick ganska bra faktiskt :)  När man var klar med det fick man åka hem, så jag var hemma strax innan ett. Nu har jag legat och sovit i en och en halv timma vilket var helt sjuuukt gött ! Även fast jag inte känner mig piggare nu .. hehe.

Igår morse fick jag en ny jacka av mamma ! Haha, verkligen surprised (:  Men det var kul. Gillar den jättemyckeeet !


inte så där jättebra bild, hehe (y)






älskar odd mollys små meddelanden på sina kläder. Detta är jättefint tycker jag, fick också en reflex med till jackan där det står : please, don't die . jättegulligt tycker jag (:

Kommentarer
Postat av: Kurt

Videoblogga kära du :)

2009-10-06 @ 15:34:25
Postat av: Lisa

Ja håller med kurt fan! :D

2009-10-06 @ 15:34:49
Postat av: Kia

Vad fin:)

2009-10-06 @ 15:50:22
URL: http://angelkia.webblogg.se/
Postat av: Rita ♥

Älskar Odd molly ! :D

2009-10-06 @ 15:58:16
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: sofia

haha nej, videoblogg är iingenting för mig

2009-10-06 @ 16:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0