mysmåndag

Tjillivippen :)

Idag har jag haft en suuperbra dag verkligen ! Min söta kusin Elin kom hit strax efter 11, så satte vi på oss ridkläder och fixade lite saker, sen åkte vi med mamma och Sally till stallet.
När vi kom dit gick vi till manegen och pratade lite med Tess, sen kom det en tjej och tog in våra hästar vi skulle ha från hagen. Vi borstade dom lite å så, sedan kom Tess igen och så gick vi in i manegen. Vi red i typ en timma och det var verkligen jätteroligt ! Hoppade lite, red lite i volter och sånt :) hehe. När jag red insåg jag verkligen hur mycket jag saknar ridningen, jag är sjukt pepp på att typ börja igen, men vet inte om jag har tid.. Tyvärr. Men jag tror jag ska lösa detta på nåt sätt.

Efter stallet åkte vi och handlade lite, sedan åkte jag och mamsen till hennes jobb så fick jag en ansiktsbehandling ! Jätteskönt. Tog bussen hem och skulle egentligen hämtat min moppe hos Amie men de gick inte .. Så jag får göra det sen eller något. Behöver den.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0