måndag 26/10

God morgon ! (eller inte så god för min del .. )

Tänkte börja med att tacka frida för en jättemysig tjejmiddag i lördags ! :)
Och säga att igår kom ja hem vid 12, slängde i mig lite barnmat, klädde på mig och vid 2 tog jag bussen in till stan. Träffade Märta och vi fikade och gjorde lite randomthings, like old days. Haha, det sista vi gjorde slog allt :) haha. Var hemma strax innan halv åtta, då bokade jag tågbiljetter och kollade på teve en stund innan ja gick å la mig (: hihi

well. Idag vaknade jag klockan 10 över 7 på grund av att vi renoverar vårat badrum. De va nåra här då som bankade ner kaklet från väggarna. Det var öronbedövande och omöjligt att sova. Så jag gick ner och la mig i soffan med mitt täcke och började kolla på Vakna! med the voice. 5 minuter senare kommer även Victor ner. Mamma gjorde iordning varm oboy och smörgåsar åt oss, så låg vi där i soffan och myste oss en stund.
Nu ska jag strax ringa min söta kusin som ville komma upp hit innan vi ska till stallet och rida !






tusse va söt hon är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0