lördag 17/10

Hej !

Idaag har vi vart på stan ! Mamma, Carin, Sessan och jag tog bussen (!) till torget halv 11, sedan spårvagnen (! igen haha) in till stan. Det kändes som att vi gick i flera timmar innan vi kom fram till något, innan vi köpte något och innan vi "kom igång" haha. Vi träffade Victor som hade åkt in lite senare, så åt vi lite. Eller ah, jag mår ju fortfarande illa när jag äter, så jag åt ingenting. Men resten åt :)
Sedan gick vi till Fiorucci, NK, Zara osv. Hittade inte så jättemycket, men en jättesöt topp och en supermysig kofta som jag bara äälskar. Hittade en annan kofta från Odd Molly också, men har inte bestämt ifall jag vill köpa den än. Var inte på sånt bra shoppinghumör idag, mår fortfarande illa hela tiden så det var lite jobbigt :(
Men alla hittade iaf någonting som den var nöjd med ! :)






snyyygggga carin !

Kommentarer
Postat av: Emelie

Söt topp! Vart är den ifrån? :)

2009-10-17 @ 20:55:35
Postat av: sofia

både tröjan och toppen kommer från san tropez som finns att köpa på lite olika ställen här i gbg :)

2009-10-17 @ 21:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0