hej måndag !

Rubriken låter glad, men det är jag inte. Bara lite.

Dagen har varit ganska så bra. Väldigt tråkig. Gjorde musikprov första lektionen, tror det gick ganska så bra :) Sen vare mentor, matte, lunch, so. Efter so:n har vi egentligen idrott, men jag får inte träna på en vecka, heller inte vara med på gympalektioner osv så jag åkte hem. Satte mig med matteboken direkt och har pluggat ikapp mig ganska bra (låg ju typ 40 uppgifter efter för att jag var sjuk förra veckan !). Fixade lite andra plugg-saker också, det känns bra. Är dock stressad ändå :(

Men när jag kom hem fick jag iaf en positiv överraskning, paaapi hade kommit hem !  Och så åkte han och fixade tv-boxen. Tror att han har kommit hem nu, ska ner å prata med honom strax :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0