hahah, randomstuffs


Hej igen !


Tänkte bara hjälpa Elin lite, så ifall ni har några förslag på vad en novell kan handla om får ni gärna berätta det (: haha
Dessutom är jag klar med mitt album på facebook nu (:

HAHAHAHAHA nu skrev Collin världens roligaste sak till mig på msn också. HAHA ibland bara dör man av skratt av saker xd HAHA. klockrent . blev lite happy nu, skrattar för mig själv. haha, tack äckelk**** :)

Mami kom in hit förut å ba : sofia ,ska jag baka kladdkaka ?  ja ba : nu ? :)  hon ba : ah, varför inte ?  ja ba : JAA KLADDKAKA :D
s jag hoppas att hon har gjort de nu, annars blir jag lite ledsen .. :(  HAHA

btw, lisa har äntligen fått sina kalaspuffar ! :D


HAHA
randombild också

åhhh nu känner jag doften av kladdkaka.  mamma är bäst (L)

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahhaha ja äntligen har ja fått dom :D

vi va och handla ja ba mamma snälla snälla om ja kan få kalaspuffar hon ba naaa okejdå, ja ba YEEEEESSSSSS :D:D

HAHAHHAHAHA

2009-10-07 @ 20:35:36
Postat av: sofia

HAHA äntligen ! :D

2009-10-07 @ 20:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0