gossip girl

Jag känner verkligen att nu är det på tiden att pappa kommer hem. Jag saknar honom jättemycket. Dessutom är teven fortfarande trasig. Ingenting funkar som det ska när inte papsen är hemma :(  Han kommer ju imorgon, men det känns som att det är lite för lång tid tills dess faktiskt :( Hoppas han kommer på dagen.

Well. Teven är ju fortfarande trasig, och därför började jag gråta förut när Felicia sa att första avsnittet av Gossip Girl skulle komma idag. JAg gick ner och grät lite till mamma, och sedan försökte jag ladda ner det. Och det gick faktiskt ! Hittade inga bra först, men sen så gick det ändå så nu e jag haaapppy och har suttit i mitt mysiga nystädade rum med doftljus och kollat på Gossip Girl. Suuupermys !
Nu äre klassisk musik som gäller. Jag känner att detta provet får gå lite hur det vill, ingen kan klandra mig.

Är det någon som har tips på bra/roliga praoplatser ? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ica är kul

2009-10-19 @ 22:04:39
Postat av: Anonym

ica är kul

2009-10-19 @ 22:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0