friluftsdag

Imorse när jag vaknade kände jag det värsta som kunde hända just nu ; ont i halsen . jag tänkte bara nejnejnej det är inte sant, men jo, de vare. Ont som fan i halsen, tjock å svullen typ  :(  Åt lite frukost, tog på mig och sedan åkte jag. Hade halsduk, vinter/höstjacka, mjukisbyxor o ch tummvantar men jag frös ändå (as usual..)
På friluftsdagen fick jag skriva ner alla resultat, slapp iaf springa å så. HAde jag gjort det hade min hals vart ännu värre. Slutade 12, så jag åkte hem och nu har jag ätit lite kladdkaka (a) och gör inte så mycket.

Om jag inte kan vara med i sm i helgen begår jag självmord eller något. Nä, okej, men FYFAN vad sur jag blir isf ! Har sett fram emot detta hur länge som helst, och så blir jag sjuk ?! Inte okej. Nej nu jävlar ska jag bli frisk till på lördag ! wish me luck

jag och rosanna får krya på oss (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice pic!

2009-10-08 @ 16:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0