fredag 23/10


Skooolan, as usual. Fick ha matte ist för foto på elevens val, haha. Valde det själv eftersom jag ville hinna göra diagnosen innan lovet, så det är bra att få såna möjligheter tycker jaaag :)
efter elevens val sista lektionen fick vi sluta tidigare, så jag och freija åkte och ställde våra moppar hos Malin, sen tillbaka till skolan där alla andra var. Jag, Freija, Felicia och Rosanna satte oss på bussen in till stan för att köpa present till Frida, sen träffade vi Cass och Alma inne på Fiorucci. Vi gick bort till NK för att fika, och då kom Frida och Pardis dit också. Vi gick runt i stan en liten stund, sedan åkte Felicia, Freija, Cass och jag hem. Vi åkte via torget för att kolla hur det såg ut där (de har ju öppnat en ny del !) och det såg jättefräscht ut ! :)
Efter det åkte jag och Freija till Malin för att hämta mopparna, men Freija låste in sina nycklar i moppen .. Så ah, hon fick åka med mig. Vi åkte hem till henne, chillade lite där, sen åkte hon och hämtade sin moppe och Felli och jag drog ner till sushin och käkade. Freija kom dit ,sedan åkte vi hem till mig och myste oss här.
Vi gjorde ansiktsmask och kollade på film och lite sånt myyyyys :) När filmen var slut vid halv två drog dom hem och jag gick och la mig :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0