fredag 16/10

Hej igen !

JAg har inte vart inne här på några dagar nu, har inte orkat.
Är fortfarande inte frisk, vilket irriterar mig jättemycket. Ikväll skulle jag gått på tjejmiddag och vi får kompisar från Stockholm hit över helgen. Jag orkar inte vara sjuk längre, jag är så rastlös !

Många verkar fortfarande inte fatta varför jag är sjuk, så vi tar det en gång till.
Från början (en vecka sedan) var det endast ont i halsen. Sedan har jag spytt, och i måndags var det bra igen (förutom att min mage var upplåst som en ballong). Men när jag vaknade i tisdags mådde jag jätteilla igen och tillbringade 8 timmar på en madrass i badrummet utan att spy ändå. Natten till onsdag mådde jag så illa att jag inte kunde sova, så mamma ringde jsukvårdsupplysningen men dom kunde inte hjälpa till lalalal. På onsdagen då mådde jag inte så bra, men igår började det bli bättre.
Fast grejen är den att jag har ingen energi i kroppen, för jag äter ingenting. Eller jo, jag äter två rostade mackor om dagen, dricker lite vatten och äter någon skorpa. Men ah ,jag orkar typ ingenting. Det är en enorm ansträngning att gå upp för trappan till exempel. Och då undrar ni kanske varför jag inte äter, men svaret är enkelt ;jag mår illa när jag äter. Mår man illa när man ska äta försvinner aptiten. That's it.

Here is a few pics iaf :)










Kommentarer
Postat av: f

bara äääät kvinna så mår du bätttre

2009-10-16 @ 19:10:23
Postat av: Emelie

Krya på dig! Som jag fattat det som så är du 94 och ska välja gymnasium snart! :P Va har du för planer på skolor/linjer? Kram!

2009-10-17 @ 11:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0