fortfarande söndag

mina planer om dagen gick åt helvete :)
precis när jag satt mig vid datorn, tryckt upp youtube och börjat lyssna på klassisk musik kommer dom som har lånat Sally över helgen tillbaka med henne. Då gick jag ner, va lite social med dom och med stockholmarna, gosade med katten och sen gick jag upp. Mamma bad mig följa med henne och fixa massa grejer, så det gjorde jag. Istället för att sitta och plugga. Inte bra. Alls.
Vi åkte först och lämnade Carin och Sessan på centralen, sen åkte vi och köpte hundmat, handlade lite, åkte till mammas jobb och fixade massa saker, hämtade lite paket och sånt och sedan hem. När jag kom hem fortsatte jag med musiken samtidigt som jag har städat mitt rum.
Rummet är inte helt klart ännu, men på god väg. Har dock bytt ut den klassiska musiken mot Britney Spears .. Hehe.


tusse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0