första oktober tvåtusennio

Usch, jag gillar inte detta datumet riktigt. Första oktober, nu äre verkligen höst. Och sen kommer vintern.. Sen efter vad som känns som en evighet kommer våren och sommaren :D haha.
Första lektionen idag hade jag iaf mitt svåraste tyskaprov hittils, haha. Tror att det gick ganska bra ,men jag är långt ifrån säker. Hade teknik där jag fortfarande inte kommer någon vart.. Solektionen.. Ja ,vad ska man säga. Där kom vi inte heller så långt .. Fick dock hoppa över No-lektionen och läsa hemma ist, skönt !


Hehe, var precis nere och kollade i tidningen. Självklart fula ungar med fula namn. Vill föräldrarna att de ska bli mobbade eller nåt ? :s typ wilter, gunnar och såna namn.. Stackars ungar.

Grattis Philip idag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0