finally friday !

Så jäkla skönt med helg igen !

Idag vare ju som vanligt skolan, slutade lite tidigare på elevens val men det tjänade ingenting till när hela gruppen skulle hem till Malin och filma vårat so-arbete och ingen slutade samtidigt som mig ;p
Well, vi filmade klart allt vilket känns sjukt gött ! Tror faktiskt att det blev ganska bra (: Ska klippa ihop allt på måndag, ingen stress med det heller :)  
Var hemma strax efter fyra, hade kört Malin till stallet och för första gången tankade jag min moppe helt själv ! :D Haha. Min lilla söta kusin Johan kom hit precis när jag kommit hem eftersom han hade blivit utelåst, haha stackarn.
Nu började jag och pappa laga mat, men tydligen ska vi inte äta på eevigheter .. Blir så sur på sånt. Är fan vrålhungrig !

Well, ikväll kommer iaf Malin och Freija hit, tror vi bara ska myspysa :) hihi

Puuuusssss



just love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0