filt-fia

Goodmorning lovers ! :)
Sovit gott ?  Jag vill inte direkt säga att jag har gjort det.
Igår, när jag skulle gå och lägga mig kom jag på att Malin hade tagit av sig sina strumpor och gojjsat med sina fötter på mitt täcke. Hade tänkt att byta lakan, men jag var trött och orkade inte. så jag fick ha en jävla filt som täcke !  Tack Malin, tack ! :)  Har typ frusit hela natten..
Nu har jag vaknat och ätit frukost, kommit överrens med mig själv (och Mirre) att jag ska gå på dammatchen i Heidhallen för att jag inte orkar sitta och plugga hela dagen. Efter det ska jag nog vara med Amie tror jag :)

Nu ska jag fixa nya lakan i min säng, fixa mig lite och sedan dra till Heidhallen.
Vad ska ni hitta på idag ? :)

PuSS (L)


like this ..  lisa kom på det fyndiga namnet filt-fia haha !


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.

inget specielt, ska vi göra något ?

puss

2009-10-03 @ 15:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0