:)

Hemma igen (:  Det var mys som alltid att träffa tjejerna, alltid lika roliga diskussioner :) och skitsnack ... hahah.
Damerna vann iaf matchen med en boll mot Önnered, tror det blev 24-23 eller något sådant. Happyyyyy ! haha

Ringde Victor och bad honom hämta mig på busshållplatsen eftersom ja inte ville gå hem för att det var så jävla kallllllllt ! Han kom och hämtade mig och jag blev happy (: haha
Nu sitter jag här och tänkte börja plugga, men så kommer mamma och frågar ifall vi ska åka å kolla på nya uteskor till mig nu ist för imorgon. Yes, då åker jag igen då.

Om någon vill får den gärna komma och lämna en kladdkaka till mig för jag är så extremt sugen på det just nu ! haha.

puuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0