dddaamp !!

Heheh, har haft myskväll med mina looovers, Malin & Frejs (L)
haft jättemysigt ! Det började ganska lugnt med idol i min säng å bara allmänt myspys, men sen blev jag och malin på damphumör och börja dampa som fan me allt och alla HAHA ,så jävla typiskt oss !  Freija bara kolla sneeeett på oss. Haha.  nuuu har ja damp me Lisa hahah vi har diskuterat söta smileys på sms LALALLAA LISA ÄR BÄST hahaha .
HAH när malin gick får ja ett sms av henen : sofia, man hör när du sjunger ut på gatan. HAHA . okej jag e jätteoseriös me aaallt nu har daamppppp puusss
HAHA MINA HÄNDER KÄNNS SMUTSIGA SÅ NU SKA JA TVÄÄTTTA DOM SÄGER LISA :DD


Kommentarer
Postat av: lisa

hahahahhaahah vi är cp xd

men smileysarna är sööta iaf :D

HAHAHHA FILT FIA, eller FIA MED FILTEN (L)

loveu <3

2009-10-03 @ 16:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0