äääntligen

äre dags för Desperate Housewives ! 16 minuter kvar

Träningen gick braaa tycker jag. Vi var inte så många ,men vi hade kul (:  Spelade lite minihandboll och sköt över bommar, haha.
Nu har jag ätit och duschat och ska sätta mig framför teven alldeles strax !

Btw så fick pappa lämna in min telefon idag igen. Så länge höll den.. Hatar den jävla telefonen, vill aldrig mer ha tillbaks den ! haha.  Wellwell. I den telefonen jag får ha så länge har jag iaf alla mina kontakter och ord osv, och eftersom jag är van vid att ha den blire inte så stor skillnad längre, haha.


Kommentarer
Postat av: amie

skall jag hjälpa dig med ny design snart? (L)

2009-10-07 @ 16:33:48
URL: http://mestamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0