torsdag 12/11

HEj !

hela dagen har kännts allmänt seg. Jag är seg, dagen är seg .. blööö . Venne varför jag är så jäkla trött, men det är väl antagligen för att jag alltid har massa saker att göra eller nåt .. ja venne. whatever.

en sak som gör mig riktigt happy idag iaf är att kaklet på väggarna och golvet nästan är helt klart ! :D det saknas typ lite på golvet längst in och på väggen där duschen ska vara. Men ååh tänk att om typ en vecka eller nåt kommer vårat badrum vara klart ! :D  det ska bli SÅ skönt.

well, idag händer väl inget speciellt. Mitt lag ska spela match mot önnered, men jag ska inte vara med, men lycka till tjejer ! .. annars äre väl bara pluuugg .

hare göttt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0