tisdag 3/11

Hälluuu !

Jag är så jäävla trött idag, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.. Kom hem från träningen vid 20 över 10 igår typ, skulle äta, duscha, torka håret och det svåraste av allt - varva ner .. haha. Det tog ett tag innan jag somnade om man säger så :)
väcktes halv 7, gick upp 20 över. Va i skolan 20 över 8 och hade matte vilket var jääääääättttesegt. Sen tyska, men det var ganska roligt för Johanna kom och sa hej idag ! :)  sen vare lunch och sist svenska. Slutade halv två :F 
När skolan slutade drog jag till mamis jobb för att köra laser på min ljumske som jag sträckte mig i igår, fast det var nog inte så farligt ändå för jag har inte så jätteont idag :)  tuuur det.
Nu ska jag pluggga, sedan ska jag iväg och träna vid 6 ikväll (:  det är ju dhw ikväll också ! :D

Jaja, vi hörs ! :)  pussis


vill ha sol

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Sofia! Ibland spanar jag in dig här på bloggen, du är ju alltid så himla snygg och fräsch på alla kort! Det var verkilgen roligt att se dig och er idag, jag saknar dig och tänker på dig massor ska du veta :)Hoppas att det inte dröjer alldeles för länge tills vi ses igen vännen! Lots of love, kram!

2009-11-03 @ 20:01:11
URL: http://familjenloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0