tisdag 17/11

hola baaaabes

dagen har varit braaa, förutom att jag har varit så jävla trött ! i morse när jag vaknade insåg jag att kineser borde ha det ganska svårt när dom ser så smalt hela tiden, som jag gjorde i en timma i morse. usch, stackarna.
hade matte första lektionen, men det gick braa och vi hann till nästa fredags planering vilket är skööönt :F  sen vare tyska och jag och Fränkel va heelt flum !  haha. Sen vare lunchtime och sedan svenska. På svenskan fick vi tillbaka det vi skrev på provet förra veckan om boken lalala, och jag fick mvg ! :D  verkligen jätteglad, för det kändes inte så bra när jag skrev ..  men happy på det ! :D

nu ska jag börja med den nya so-inlämningen och ssedan dra iväg och träna om några timmar. Får se hur det går, men man ska väl iaf ge det en chans. Tror jag. heheheheh

lala, nån frågade ifall jag ska gå på sam ,men jag vet inte. var bara där och kollade, det verkade inte jättebra men heller inte jättedåligt (:


no make-up today ... skönt :)


Kommentarer
Postat av: julia

haha ah ja fattar, men om man liksom fortsätter läsa språket som man läser nu, fats man vill liksom inte ta C kursen utan typ B, får man fortfarande meritpoäng då? för de va ngn som sa att man bara fick meritpoäng om man tog c kursen :) om du fattar? :D

2009-11-17 @ 15:45:54
URL: http://collincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0