söndag 29/11

hellu sötnosar (:

idag äre ju en lite mysig dag för alla som gillar julen, nämligen första advent !  Vi har tagit fram lite julstjärnor och sånt och hängt upp i några fönster, druckit glögg och ätit lussebullar. myyyysigt !

mami väckte mig vid 12 idag, har sovit i lite drygt tolv och en halv timma i natt vilket var helt underbart. åt lite frukost, städade lite här hemma, pratade med maaaalin (L)  och sedan har jag och mamma vart och gjort några ärenden. gillar våra mysdagar (y)

igår jobbade jag nästan hela dagen, tog ett bad och så på kvällen. äälskar att bada !  pappa hade gjort chokladpudding och vispat grädde som jag satt och åt när jag badade också :F  yummie. tände stjärnhimlen och massa doftljus, satte på radion och hade det hur bra som helst.  helt klart underskattat att bada ! haha




Kommentarer
Postat av: Bea

gud vad fint de är !!!! avundsjuk (A) haha

2009-11-29 @ 17:50:39
URL: http://biea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0